Зачекайте
йде завантаження
Валерій Пархоменко відвідав КЗ "Інклюзивно-ресурсний центр Полтавської міської ради"

Валерій Пархоменко відвідав КЗ "Інклюзивно-ресурсний центр Полтавської міської ради"

16.03.2023 11:03:58

Перший заступник міського голови Валерій Пархоменко відвідав КЗ "Інклюзивно-ресурсний центр Полтавської міської ради" утворений з методою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на якісну освіту в закладах дошкільної, загальної середньої освіти, закладах професійно-технічної освіти шляхом проведення комплексної оцінки та надання корекційно-розвиткових занять.

Важливою місією інклюзивно-ресурсного центру є підвищення фахової майстерності педагогічних працівників інклюзивних закладів освіти у Полтаві. 3 цією метою було розроблено кілька проєктів. Серед них:

- Проєкт "Інклюзивна трансформація", який передбачає залучення педагогічних працівників в очно-дистанційному форматі до участі в семінарах практикумах, онлайн толоках, майстер-класах тощо.
Так за 2021-2022 роки було проведено 7 онлайн-зустрічей із педагогами Полтавської міської територіальної громади. Загальна кількість учасників близько 600 осіб. У 2023 році в рамках реалізації проєкту було проведено 5 семінарів практикумів, які дали змогу підвищити кваліфікацію 54 педагогічним працівникам 30.

- Обласний науково-методичний проект „STEM-inclusion", метою якого є
розвиток інклюзивної компетентності педагогічних працівників закладів освіти Полтавської області шляхом розроблення та використання електронних навчально-методичних кейсів шодо впровадження технологій STEAM-освіти за різними категоріями особливих освітніх потреб дітей. У рамках проєкту було проведено два тренінги для дітей з особливими освітніми потребами.

Окрім цього, за період існування консультантами центру було проведено 1836 комплексних оцінок з видачею відповідного висновку, який у разі підтвердження/встановлення особливих освітніх потреб дає можливість отримувати додаткову підтримку в закладі освіти, а саме: асистент вчителя, який допомагає адаптувати навчальний матеріал під особливості розвитку дитини; корекційно-розвиткові заняття - додаткові заняття з вчителем-логопедом, вчителем-дефектологом, практичним психологом; закупівля спеціального обладнання за кошти освітньої субвенції тощо.

Ще одним важливим напрямком роботи ІРЦ є проведення корекційно-розвиткових занять дітям з особливими освітніми потребами, у тому числі з числа внутрішньо переміщених осіб. Станом на сьогодні на базі закладу 15 дітей (12 ВПО) отримують такі послуги. Це в середньому 35 корекційно-розвиткових занять на тиждень.