Зачекайте
йде завантаження
Протягом 2018 року до виконавчого комітету Полтавської міської ради надійшло понад 9 тисяч звернень мешканців міста

Протягом 2018 року до виконавчого комітету Полтавської міської ради надійшло понад 9 тисяч звернень мешканців міста

11.01.2019 10:01:00

Відповідно до законодавства України, громадяни мають право звернутися до органів місцевого самоврядування із зауваженнями, скаргами, пропозиціями, заявою або ж клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів.

Питання полтавців, що стосуються сім'ї, дітей, молоді, питання освіти та науки, діяльності органів місцевого самоврядування та багато інших вирішуються за допомогою інструменту звернень громадян.

Протягом 2018 року до виконавчого комітету надійшло 9193 звернення мешканців міста. З них, 8495 надійшли поштою та 698 були розглянуті під час особистих прийомів громадян керівництвом міста.

Фахівці управління звернень громадян зазначають, що здебільшого полтавців хвилюють питання соціального захисту та житлово-комунального господарства.

Так, у 2018 році звернення до міської влади найчастіше стосувалися:

· соціального захисту — 4447 (за 2017 рік — 3816);

· житлової політики — 1877 (за 2017 рік — 2170);

· комунального господарства — 1358 (за 2017 рік — 1305);

· земельних відносин — 480 (за 2017 рік — 556);

· транспорту та зв'язку — 398 (за 2017 рік — 220);

· забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку - 153 (за 2017 рік - 163);

· фінансової, податкової, митної політики — 128 (за 2017 рік — 113);

· екології та природних ресурсів — 87 (за 2017 рік — 109);

· охорони здоров'я — 48 (за 2017 рік – 34);

· праці і заробітної плати — 48 (за 2017 рік — 30).

Також, полтавці зверталися до міської влади з питаннями, що стосуються освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності, державного будівництва та адміністративно-територіального устрою. Цікавилися діяльністю об'єднань громадян, а також діяльністю центральних органів влади та органів місцевого самоврядування.

Надходили до міськвиконкому і колективні звернення. Знаково, що, у порівнянні з 2017 роком, їхня кількість суттєво зменшилася. Так, протягом 2018 року до виконкому надійшло 717 колективних звернень. Протягом 2017 року таких звернень було надіслано 785.

Порівняно з аналогічним періодом 2017 року збільшилась кількість повторних звернень. Якщо в 2017 році їх надійшло 81, то у 2018 — 177.

Найчастіше до міської влади звертаються соціально-вразливі категорії населення. Так, від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій отримано 952 звернення (у 2017 — 1201), від людей з інвалідністю І, ІІ, ІІІ груп — 1314 (у 2017 — 1122), від ветеранів праці — 70 (у 2017 — 56), від дітей війни — 164 (у 2017 — 218), від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС — 254 (у 2017 — 282), від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь,— 97 (у 2017 — 103).

Із загальної кількості звернень, що надійшли до міськвиконкому, 2115 — вирішені позитивно. 1861 заявникам надано аргументовані роз'яснення щодо шляхів вирішення питання. 5136 звернень направлені на виконання відповідним службам, згідно з їхніми повноваженнями.

Окремо у міськвиконкомі ведеться робота із запитами на інформацію від фізичних, юридичних осіб, об’єднань громадян. Усього протягом 2018 року до міськвиконкому надійшло 602 запити на інформацію. З них, від фізичних осіб – 342, від юридичних – 246, від об’єднань громадян – 14.

Дані про звернення громадян, що надійшли до виконавчого комітету протягом 2018 року, а також звіт про роботу із запитами на інформацію можна переглянути на сайті міської ради у розділі "Публічні звіти".